FANDOM

Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix
Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix Logo KHBBSFM
キングダム ハーツ バース バイ スリープ ファイナル ミックス
Kingudamu Hātsu Bāsu Bai Surīpu Fainaru Mikkusu
Kehittäjä Square Enix
Publisher(s) Flag of Japan Square Enix
Julkaisu päivät Flag of Japan January 20, 2011
Millaiseen Action RPG
Peli tilaa Single player, multiplayer
Luokituksiin CERO: A
Käyttöympäristöt PlayStation Portable

Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix on uudelleenjulkaisu Kingdom Hearts Birth by Sleep varten Sony PlayStation Portable (PSP). Useimmat juoni ja pelattavuus elementit ovat samat, ja peli sisältää myös ominaisuuksia lisätään Pohjois-Amerikan ja Euroopan versiot pelistä. Aivan kuten edeltäjänsä, Kingdom Hearts Final Mix ja Kingdom Hearts II Final Mix, Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix yhdistää Englanti ääni-siirrot japanilaisten tekstiä ja valvontaa.

Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix on virallisesti vahvistettu vapauttamaan syyskuun 14. 2010, viikko sen jälkeen, kun Pohjois-Amerikan vapauttamista Kingdom Hearts Birth by Sleep. Se julkistettiin ensimmäisen kerran syyskuun 13 numerossa Weekly Shōnen Jump-lehteä.[1] Että Peli julkaistiin tammi kuun 20. 2011.[2]

Peli oli remasteroitu HD ja julkaisi Japanin ulkopuolella ensimmäistä kertaa osana Kingdom Hearts HD 2.5 ReMIX.

Uusia ominaisuuksiaMuokkaa

Useita uusia muutoksia ja ominaisuuksia on tehty laajentaa alkuperäisen Japanin vapauttamista Kingdom Hearts Birth by Sleep. Monet muutokset otettiin käyttöön Länsimaisissa versioissa pelin, mutta useat ovat ainutlaatuisia tämän julkaisun.

Vaikka ei osaa Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix, koodi julkaistiin pelin voi syöttää osaksi Dissidia 012 Final Fantasy vastaanottamaan Kingdom Hearts-pohjainen vaihtoehtoinen puku Cloud.[2]

GalleriaMuokkaa

Packaging Artwork
Promotional Artwork

Huomautuksia ja viitta uksiaMuokkaa

  1. Weekly Shōnen Jump 2010 Vol. 39 (9/13/2010). (scan)
  2. 2,00 2,01 2,02 2,03 2,04 2,05 2,06 2,07 2,08 2,09 2,10 2,11 2,12 2,13 2,14 Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix official site
  3. Weekly Famitsu Vol. 1144 (11/18/2010); Tetsuya Nomura: "In the Secret Episode, you'll actually be able to control characters. I think you'll be able to relish a different kind of surprise to simply watching a movie."
  4. Amiami: PSP Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix (Square Enix) ((Pre-orders for January release))

External linksMuokkaa