FANDOM

Namin%C3%A9_CGI_Talksprite.png Article Status: In the emergence (Open)

This article is edited just created jointly. Participate and note the article talk page.
Reason for editing: Vielä kuvata poissa tarina..
The last edit was: 15.03.2018

Tämä artikkeli kertoo että peli.
Saatat olla etsimässä että video.

Kingdom Hearts Birth by Sleep
Kingdom Hearts Birth by Sleep Logo KHBBS
キングダム ハーツ バース バイ スリープ
Kingudamu Hātsu Bāsu Bai Surīpu
Kehittäjä Square Enix
Publisher(s) Flag of Japan Square Enix
Flag of the United States/Flag of Canada Square Enix
Flag of European Union/Flag of Australia Square Enix
Julkaisu päivät Flag of Japan January 9, 2010

Flag of the United States/Flag of Canada September 7, 2010 [1]
Flag of European Union September 10, 2010 [2]
Flag of Australia September 9, 2010 [3]

Millaiseen Action RPG
Peli tilaa Single player, multiplayer
Luokituksiin CERO: A
ESRB: E10+
PEGI: 12+
USK: 6+
OFLC:OFLC small PG
Käyttöympäristöt PlayStation Portable
"Kolme Kaveria, kolme Kohtalo.
Kaikki on linkki takaisin alkuun.
"
—Tagline
"Kohtalo ei ole koskaan jätetty sattuman varaan."
—Alternate Tagline

Kingdom Hearts Birth by Sleep on kuudes peli Kingdom Hearts sarja, julkaistu yksinomaan Sony Playstation Portable (PSP). Pelin nimi on jaettu salainen video lopussa Kingdom Hearts II Final Mix, "Birth by Sleep", joka kuvaa tyylitelty versio kohtaus pelistä. Kingdom Hearts Birth by Sleep kehitettiin sama ryhmä, joka loi Kingdom Hearts Re:Chain of Memories.

Peli toimii prequel on ensimmäinen peli, käydään kymmenen vuotta ennen. Että Tarina keskittyy pääasiassa Terra, Aqua ja Ventus, kolme nuorta Keybearers ennen Sora suku polvi, vaikka peli antaa myös keskittyä alku perän sora ja Xehanort, sukeltaa syvälle mysteereistä xeshanort n synkkä menneisyys ja unohdettu muistoja sekä miten Sora ja Riku tuli käytellä Keyblade ensimmäisen paikka.

Kuten Kingdom Hearts ja Kingdom Hearts: Chain of Memories, tärkein teema laulu peli on "Simple and Clean", jonka suorittaa Utada Hikaru. Kuten Länsimaisiin julkaisuihin kuuluu useita uusia ominaisuuksia, kuten Sticker Album, uusi boss, uusi Keyblades, kyvyt, mini-peli karttoja ja lauluja ja lisäksi Critical Mode.[4]

Kronologisesti, se on kolmas peli aika janalla jälkeen Kingdom Hearts χ ja Kingdom Hearts χ Back Cover ja tapahtuu ennen Kingdom Hearts, sekä osittain päällekkäisiä Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep -A fragmentary passage-.

Syyskuussa 2010, että Final Mix versio julkistettiin Japanissa, jossa on uusia lisäyksiä Pohjois-Amerikan ja Euroopan versiot, sekä lisä toimintoja.

Käsitys ja SuunnitteluMuokkaa

Kehittäminen peli alkoi kesä kuussa 2005 ja oli alun perin tarkoitettu PlayStation 2 kanssa Sora kuin proto tyyppi päähenkilö pelin. Birth by Sleep kehitettiin Square Enix viidennen Product Development Division, joka perustuu Osaka, sama tiimi takana Kingdom Hearts Re:Chain of Memories ja käyttää samaa graafista engine kuin Crisis Core: Final Fantasy VII. Kehitys vaiheessa Kingdom Hearts II, Osaka-pohjainen joukkue oli pyytänyt olla mukana spin-off, jos se olisi tehtävä.

Kehittäminen peli alkoi ennen vapauttamista Kingdom Hearts II Final Mix. Tontti valmistui, mutta kehitys pysähtyi kuusi kuukautta sen jälkeen, kun se alkoi, koska kehitystä Kingdom Hearts Re:Chain of Memories. Kehitys tiimi muutti alustan PlayStation Portable jotta hyödyntää PSP toimintoja, kuten Co-operative ja kilpailukykyinen moninpeli pelattavuus. Otsikko peli perustuu Kingdom Hearts II's ja Kingdom Hearts II Final Mix's secret päättyy, "Birth by Sleep", otsikko, joka Nomura kehitetty hän halusi lause ottaa "by" sekä käyttää Englanti otsikko kuten aiemmat pelit.

Kingdom Hearts Birth by Sleep ohjasi Tetsuya Nomura ja Co-ohjannut Tai Yasue. Vuonna 2007, Nomura mainitsi halu luoda spin-off Kingdom Hearts peli mobiili alustan ja se ominaisuus pelattavuus hieman erilainen kuin muut otsikot sarjassa. Se oli ilmoittanut rinnalla Kingdom Hearts 358/2 Days ja Kingdom Hearts coded at Tokyo Game Show on 20 syyskuu 2007, jossa traileri oli esitetty valokuva-kielletty teatteri. Uudet perä vaunut olivat osoittaneet 2008 Jump Festa joulu kuussa 2007 ja DKΣ3713 yksityinen osapuoli elokuussa 2008-pelattava demo oli saatavilla myös DKΣ3713.

5. kesä kuuta, 2009 kysymys Famitsu kattoi haastattelussa Tetsuya Nomura, jossa hän sanoi, että peli oli tuolloin kello äänen tallennus vaiheessa.

Elokuussa 2009, Famitsu paljasti uudistettu käyttö liittymä (joka on uudistettu kahdesti ennen) sekä uusien maailmojen jälkeen ei ole uutisia lähes vuoden. Kävi myös ilmi, että viralliset nimet uusille vihollisille olivat Unversed. Nomura vahvisti myös haastattelussa, että Kingdom Hearts Birth by Sleep sisältää salainen päättyy kuten Kingdom Hearts ja Kingdom Hearts II seuraavan pelin Kingdom Hearts-sarja, jonka hän vahvisti tärkein peli ja joka Nomura totesi olisi linkki ylös Kingdom Hearts Birth by Sleep, Kingdom Hearts 358/2 Days ja Kingdom Hearts coded. Hän myös vahvisti, että Kingdom Hearts Birth by Sleep esittely olisi todellakin pelattavissa 2009 Tokion pelit osoittavat yhdessä uuden trailerin.

Loka kuun alussa 2009, Square Enix julkaisi Tokyo Game Show 2009 perä vaunun yleisölle virallisilla verkko sivuilla. Nomura paljasti, että käsite Command Board alkunsa, kun hän oli peruskoulun kuin tuolloin hän oli hyvin kiehtonut lauta pelejä ja jopa teki oman; Siksi hän halusi sisällyttää hauska lauta peli peliin.

Hän paljasti myös, että nimi Master Eraqus tuli anagrammi Square, ja sanoi, että molemmat päällikön Eraqus ja Vanitas olisi ilmaissut ääninäyttelijät, jotka ovat erittäin vaikea palkata (Makio Inoue ja Miyu irino). Hän myös paljastaa, että he ovat edelleen parhaillaan Aqua n asu, joka on uudistettu kolme kertaa niin löytää tasa paino liian konservatiivinen tai paljastava. Virallinen julkaisu päivä vahvistettiin myös olevan 9 Tammikuu 2010.

Loka kuun lopulla 2009, Nomura päivitetty virallisen Kingdom Hearts blogi, "Message from the Kingdom", jossa tilanne raportti Kingdom Hearts Birth by Sleep. Hän paljasti, että hän oli tällä hetkellä suunniteltaessa kansi taidetta Kingdom Hearts Birth by Sleep sekä muokkaamalla henkilöstön rullina, koska siellä on kolme päähahmoa Kingdom Hearts Birth by Sleep. Hän paljasti myös, että he muokkaavat uuden avaamisesta elokuvan peli, vaikka hän ei maininnut, jos uusi avaamisesta laulu olisi käytettävä tai Edellinen olisi uudelleen käyttää kuten Kingdom Hearts 358/2 Days. Hän totesi myös, että he olivat myös muokkaamalla myynninedistämistarkoituksessa video ja mainokset pelin aikaan.

Joulu kuussa 2009, peli teki lopullisen julkisen ulkonäkö ennen sen Japanin Release klo Jump Festa 2010 joulu kuuta 19, 2009 jossa pelattavissa esittely sekä uusia materiaalia pelistä olivat läsnä ja osoittaneet. Traileri näkyy tapahtuman aikana oli lopulta paljastettiin yleisölle 28 Joulukuu 2009 osana päivitystä virallisella sivustolla. Kuten edellinen konsoli otsikot sarjassa, peli sisältää salaisen elokuvan lopussa, joka oli kuvattu olevan enemmän kuin "totta päättyy" eikä teaser tulevaisuutta kuin aiemmat.

Se on myös lähtöä aikaisemmista elokuvista, jotka olivat käsitteitä seuraavan pelin ne välitetään, kun taas tämä on keskeinen rooli tarinan sarjassa. Teaser on noin kolmetoista minuuttia pitkä, ja ei ole valmiiksi renderoidut kuten aiemmat elokuvat. Elokuva on vuoro puhelua ja näyttää merkkejä, jotka ovat läsnä vain elokuvan aikana. Kehittäminen elokuva alkoi Lokakuu, jossa Nomura totesi blogissa, että peli sisältäisi teaser seuraavaan suureen Kingdom Hearts peli samanlainen Teasers Deep Dive ja Birth by Sleep.

JuoniMuokkaa

Kingdom Hearts Birth by Sleep alkaa Land of Departure, kun kolme Keyblade wielders ja läheisiä ystäviä-Terra, Aqua ja Ventus (yleisemmin nimellä Ven)-junalla tulee Keyblade Masters mukaisesti Eraqus. Tämän saavuttamiseksi listalla, Keyblade oppi sopimus koulutuksessa on otettava Mark of Mastery exam, kun he tulevat iän. Terra ja Aqua tehdä tämän testin yhdessä, mutta kun Aqua läpäisee testin, Terra katsotaan sopimattomaksi tulla Keyblade Master, koska runsas pimeys sydämessään. Jälkeenpäin ryhmä salaperäinen olentoja nimeltään Unversed alkaa pintaan muissa maailmoissa, ja toinen Keyblade Master, Xehanort, katoaa jäljettömiin. Terra lähetetään tuhoamaan Unversed ja löytää Master Xehanort, joka oli aiemmin kannusti häntä omaksumaan pimeyden sydämessään, jos hän haluaa voimaa tulla Keyblade Master. Ven puolestaan on goaded seuraavat Terra on Xehanort n salaperäinen oppilas Vanitas, vastaan Eraqus toiveet. Aqua on lähettänyt Eraqus kartoittaa Terra ja pitää hänet joutumasta pimeyteen, sekä tuoda Ventus takaisin Land of Departure.

Saapuessaan muissa maailmoissa, Terra, Aqua, ja Ventus kohtaavat eri Disney hahmot, uusi ja vanha, taistelevat laumoista Unversed matkan varrella. Niistä hahmot ne täyttävät on Mikki Hiiri, oppi poika velho Yen Sid, joka on myös tehtävä tuhota Unversed. Terra päätyy houkutella huomiota useiden Disney roistoja, jotka tarjoavat hänelle olinpaikasta Master Xehanort vastineeksi apua oman pimeässä esitys listat. Terra syistä, että Master Xehanort on sen jälkeen, kun seitsemän Princesses of Heart-neitojen joka ei ole pimeys heidän sydämensä-ja kannustaa Aqua auttaa heitä vahvistamaan valoa sydämessään, toivoen se tekee Master Xehanort ulos. Kuitenkin, Aqua ja ven kasvaa yhä enemmän huolissaan Terra kun he kuulevat huhuja hänestä syyllistyvät synkkä tekoja kaikkialla muissa maailmoissa. Kolme lyhyesti yhdistyä klo Radiant Garden, jossa Aqua täyttää Kairi, nuori tyttö, joka sisältää vahvan ja puhtaan valon hänen sydämessään, ja auttaa vahvistamaan hänen valo. Aqua ja Ven myös kohdata Terra, jotka etäännyttää heitä pitämään heidät pois tieltä hänen yhä vaarallinen tummat voimat. Terra ja Aqua yrittää vakuuttaa Ven palata Land of Departure, mutta hän kieltäytyy, kunnes hän on varma Terra ei kuulu pimeyteen.

This section of the article is a Stub. You can help by expanding it.Blue Rhapsody KHCOM

Blank PointsMuokkaa

Avattavia salainen päättyy osoittaa sydämet Terra ja Master Xehanort makaa uinuvia vuonna Xehanort ruumis, odottaa, mikä on valvoa sitä lopulta, ja Eraqus n sydän paljasti sinetöidään sisällä Terra's. Se osoittaa myös talteen Xehanort kävely Braig kuin Ansem the Wise ja Ienzo ohi. Pian päättymisen jälkeen Kingdom Hearts II, Aqua kokee Ansem the Wise kun Dark Margin. Ansem, joka oli selvinnyt räjähdyksen hänen Kingdom Hearts Encoder muutamia hänen muistojaan jäljellä, paljastaa Aqua että vaikka hänen tavoitellessaan tietoon johti pään monien elämää, toivon piilee muodossa Sora, joka valmistautuu esitetään toisen matkan auttaa kaikkia niitä, joiden sydämet ovat yhteydessä hänen.

PelattavuusMuokkaa

SkenaarioitaMuokkaa

Gathering 02 KHBBS

Että kolme päähenkilöt: Aqua, Terra, ja Ventus.

Peli on jaettu kolmeen erilliseen skenaarioon, joissa kutakin skenaariota ympäröi kolme päähahmoa: Terra, Ventus ja Aqua. Pelattavuus kunkin skenaarion eroaa persoonallisuuksia ja kyvyt kunkin hahmot, kuten teho, nopeus ja magic. Pelaajat voivat valita, mitkä kolmesta skenaariosta pelata alussa uusi peli. Kun kaikki kolme skenaariota on saatu päätökseen ja kaikki Xehanort Reports kerätään, Final Episode on avattu. Kunkin hahmon tarina kestää noin viisitoista tuntia, joten kokonaismäärä pelattavaa tuntia olisi 45 tuntia (lukuun ottamatta deck-editointi, uudelleenyritysten ja lukemattomia muita toimintoja), mikä Kingdom Hearts Birth By Sleep pisin peli sarjassa päivä.

AbilitiesMuokkaa

Kingdom Hearts Birth by Sleep ominaisuuksia useita uusia kykyjä, kuten Deck Commands, Shotlocks ja Command Styles. Jokainen laukaistaan taistelu valikon kautta. Deck Commands ovat vakio kykyjä, varustettu valikon kanssa tietty viileä alas aika samanlainen kannen järjestelmä Kingdom Hearts Re:Chain of Memories. Shotlocks ovat ainutlaatuisia hyökkäyksiä, joihin liittyy tarkka ajoitus valloilleen vaarallisen voimakas hyökkäys vihollinen. Command Styles aari edes enemmän kuolettava kyvykkyys että aari ainoa laatuaan ajaksi Terra, Ventus ja Aqua, kohtuullinen kuin Shotlock.

Command BoardMuokkaa

Pääartikkeli: Command Board

Lisäksi tasoitus jopa normaaliin tapaan muita pelejä Kingdom Hearts-sarjassa, pelaajat voivat myös pelata Command Board, jossa he voivat laskeutua erityisiä neliöitä järjestelmä samanlainen peli Monopoli saadakseen erityisiä palkintoja, tietyt laatikot haastamista Disney hahmot tai ottaa muita vaikutuksia.

D-LinkMuokkaa

Pääartikkeli: Dimension Link

Menneet Kingdom Hearts pelit ovat antaneet pelaaja kutsua ainutlaatuinen Disney tai Final Fantasy hahmot heidän puolin, joilla kullakin on omat kykynsä ja yleensä ole havainnut missään muualla-pelin. Kingdom Hearts Birth by Sleep näkemyksiä tämä kyky uudessa valossa; kutsu on korvattu Dimension Links, lyhentää D-Links, joka myöntää wielder valtuudet ainutlaatuinen hahmo lyhyen aikaa. Wireless D-Links ovat myös mahdollisia, jolloin pelaaja yhdistää ystävän PSP kutsua niiden hahmo ystävän puolelta. D-Links on oma valikko, ja ne ovat kukin myönnetty erityinen kyky, kutsui valitsemalla command Battle menu.

Multiplayer ModeMuokkaa

Pääartikkeli: Arena Mode

Kuten edeltäjänsä, Kingdom Hearts 358/2 Days, Kingdom Hearts Birth by Sleep sisältää moninpelitila mode tunnetaan Arena Mode. Vaikka vain eri värillinen panssaroitu asu Terra, Aqua ja Ventus ovat pelattavissa, uusia kykyjä voidaan käyttää vain tämän mode, ja pelaajat voivat saada bonuksia käytettäväksi Tarina-Tilassa. Jopa kolme pelaajaa voi taistella Unversed kanssa räätälöityjä nimiä. Ne ovat myös paremmuus järjestykseen, tämä sijoitus osoittaa värillisiä symboleja, jotka näyttävät kuin Terra, Aqua ja Ventus kulumista. Uusi maailma tunnetaan nimellä Mirage Arena on myös pääsee vain kautta Joint Struggle. Voit myös pelata Command Board moninpelissä mode kanssa erityinen Mirage Arena game board.

UnversedMuokkaa

Koska Kingdom Hearts Birth by Sleep on esiosa on Kingdom Hearts, Heartless on vielä hyökätä ja Nobodies ovat vielä luotu, joten uusi vihollinen tunnetaan Unversed täyttää tämän gap. Vaihtelevat hyvin pieni Floods suuriin hirveydet kuten Wheel Master, he hyökkäävät Terra, Ventus ja Aqua pitkin niiden matkoja lukemattomia maailmoja. On paljastunut, että ne ovat laajennuksia Vanitas. On syntynyt kaikkein puhdasta, raaka muodossa pimeyden, Vanitas pystyy manipuloida negatiivisia ajatuksia ja tunteita on ja ilmentävät sitä Unversed.

Maailmat ja HahmotMuokkaa

Castle of Dreams
Disney Town
Deep Space
Destiny Islands
Dwarf Woodlands
Enchanted Dominion
Keyblade Graveyard
Land of Departure
Mirage Arena
Mysterious Tower
Neverland
Olympus Coliseum
Radiant Garden
100 Acre Wood[5]
Dark World
End of Sea

Kingdom Hearts Birth by Sleep Final MixMuokkaa

Pääartikkeli: Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix

Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix julkistettiin issue Famitsu Magazine.[6] Pelaajat, jotka ostavat ensimmäiset lähetykset pelin saavat koodin kanssa, että kun inputted osaksi PSP-peli Dissidia 012 Final Fantasy, avaa Cloud's Kingdom Hearts pukea vaihtoehtoisena asu.[7]

Huomautuksia ja viitta uksiaMuokkaa

  1. http://blog.us.playstation.com/2010/05/17/new-kingdom-hearts-birth-by-sleep-psp-entertainment-pack/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=newkingdom_051710
  2. http://blog.eu.playstation.com/2010/05/17/kingdom-hearts-birth-by-sleep-coming-this-september/
  3. http://www.kotaku.com.au/2010/07/kingdom-hearts-birth-by-sleep-gets-arty-limited-edition/
  4. Game Informer 207; Bryan Vore: "Pohjois-Amerikan versio Kingdom Hearts pelit ovat perinteisesti mukana useita extrat. Millaisia bonuksia voimme odottaa?" / Tetsuya Nomura: "On olemassa useita uusia elementtejä, mukaan lukien kriittinen tila, joka vie vaikeus taso kuin ylpeä tila; Keyblades, kyvyt, mini-peli karttoja ja lauluja. Olemme myös vapauttaa mysteeri vihollinen Pohjois-Amerikan faneille, joten toivottavasti kaikki nauttivat haasteista."
  5. 100 Acre Wood appears only as a Command Board, rather than a true world.
  6. [1]
  7. http://www.andriasang.com/e/blog/2010/09/16/square_enix_psp_push/

Katso myösMuokkaa

External linksMuokkaa