FANDOM

Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep
-A fragmentary passage-
Kingdom Hearts Birth by Sleep 0.2 A fragmentary passage Logo
キングダム ハーツ 0.2 バース バイ スリープ
-フラグメンタリー パッセージ-
Kingudamu Hātsu 0.2 Bāsu Bai Surīpu
-Furagumentarī Passēji-
Kehittäjä Square Enix
Publisher(s) Flag of Japan Square Enix
Julkaisu päivät Flag of Japan January 12, 2017
Flag of the United States/Flag of Canada January 24, 2017
Flag of European Union January 24, 2017[1]
Flag of Australia January 24, 2017
Millaiseen Console action role-playing game
Peli tilaa Single player
Luokituksiin N/A
Käyttöympäristöt PlayStation 4

Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep -A fragmentary passage- on yhdeksäs erä Kingdom Hearts sarja, ja se on sisällytetty Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue. Se on renderoitu Unreal Engine 4 ja on yksinomainen PlayStation 4.

Tämän pelin tarina on Epilogue on Kingdom Hearts Birth by Sleep ja Prologue on Kingdom Hearts III. Se on kytketty Kingdom Hearts χ ja Chronicles Aqua n jatkoi matkaa läpi Realm of Darkness.

JuoniMuokkaa

Luxu seisoo yksin Keyblade Hautausmaa. Kun No Name käden, hän kellot hiljaa kuin Kingdom Hearts näkyy taivaalla.

Vuosisataa myöhemmin Salaperäinen Torni Yen Sid kertoo Riku, Kairi ja King Mickey heidän on pelastettava Terra, Ventus ja Aqua. Mickey paljastaa hän viimeksi näki Aqua Realm of Darkness:

Aqua oppii aika ei virtaa Realm of Darkness tutkimalla jään teitä Castle of Dreams. Dwarf Woodlands jäännökset, hän voittaa Phantom Aqua, aavemaisen kopio itsestään. Aqua jahtaa kuvitteellinen versiot Terra ja Ventus kautta rauniot Enchanted Dominion, ja hän oppii Xehanort yrittää löytää Chamber of Waking, kun hän on vedetty syvemmälle pimeyteen. Aqua löytyy king Mickey, ja kaksi Keyblade Masters joukkue jopa auttaa Sora ja Riku Sulje että Door to Darkness, jotta he voivat pelastaa maailmat Heartless. Kun Demon Tide yrittää hyökätä Riku, Aqua uhrauksia itse pitää sitä loitolla. Syöksyi vielä syvemmälle pimeyteen, Aqua vannoo auttaa ketään muuta hän kohtaamisia siellä. Hän kellot kuin maailmat palautetaan ja toteaa Ansem the Wise on Dark Margin.

Ottaa oppinut roolin hän tietämättään pelasi sinetöinti Aqua kohtalo, Riku vaatii tietää, miksi King Mickey pitää sitä salassa. Yen Sid selittää tämän tehtiin estämään Sora yrittämästä pelastaa Aqua, ja hän paljastaa turvallisen keinon päästä Realm of Darkness on löydetty. Riku ja Mickey saavat Flora, Fauna, and Merryweather uudet vaatteet, ja he lähtevät etsimään Aqua ja palaamaan hänen Realm of Light. Samaan aikaan Kairi on ohjeistettu harjoittelemaan ohjattua toimintoa Merlin, joten hänestä voi tulla Keyblade wielder.

Vähän aikaa myöhemmin, Donald ja Goofy yhdistyä Sora, joka palaa Mysterious Tower jälkeen pitkään poissa. Sora tehtävänä on oppia hake maan kadonneet sydämet Yen Sid, ja hän on kertonut, että melkein tulossa Master Xehanort's alus on riisuttu häneltä monia valtuuksia. Yen Sid muistuttaa Sora on Hercules, joka kerran menetti ja takaisin hänen jumalankaltainen vahvuus ja Keyblade wielder lähtee Donald ja Goofy maksaa sankari vierailun.

Kyytiin Gummi Ship, Sora ja ystävät ihmettelevät kuinka he matkustavat muihin maailmoihin, koska niiden väliset kaistat on suljettu uudelleen. Yhtäkkiä, Goofy muistaa vanha sanonta Yen Sid: "Voi sydämesi olla sinun ohjaava avain". Käyttämällä hänen sydämensä, sora onnistuneesti avaa polun Olympus Coliseum.

PelattavuusMuokkaa

MaailmanMuokkaa

Pelattavaa

Animaatiot

VideosMuokkaa

Kingdom Hearts III E3 2013 Teaser
KINGDOM HEARTS HD 2.8 Final Chapter Prologue 0

KINGDOM HEARTS HD 2.8 Final Chapter Prologue 0.2 Birth By Sleep -A fragmentary passage -

Huomautuksia ja viitta uksiaMuokkaa

External linksMuokkaa