FANDOM

Namin%C3%A9_CGI_Talksprite.png Article Status: In the emergence (Open)

This article is edited just created jointly. Participate and note the article talk page.
Reason for editing: Artikkeli on luotu ja on rakenteilla.
The last edit was: 09.06.2018

Tämä artikkeli kertoo Daybreak Town.
Saatat olla etsimässä Daybreak Town Outskirts.

Daybreak Town on maailma, joka esiintyy Kingdom Hearts χ ja toimii Pelaaja keskuksena. Kaupunki on samanlainen kuin Radiant Garden ja Traverse Town.

Ensimmäisen vuosipäivän aikana Kingdom Hearts χ [chi], kaupunki on lisätty esikaupunkiin, Daybreak Town Outskirts kuin toinen paikka pelissä.

PaikkojaMuokkaa

Fountain SquareMuokkaa

Tämä paikka on kaupungin keskeinen pääalue. Se on myös paikka, jossa Pelaaja saapuu, kun hän haluaa mennä Daybreak Town. Kuten nimestä käy ilmi, se on valtava neliö, jonka keskellä on suihkulähde. Tämä alue on liitetty "Toinen kadulla" koilliseen ja "Ensimmäiseen kadulle" lounaaseen. Se on myös ainoa alue pelin päävalikossa.

Ensimmäinen KatuMuokkaa

Tämä tie on hyvin leveä ja johtaa Fountain Square -ohjelmaan, joka on kytketty lounaaseen. Suurin osa tästä alueesta on valtava laskeva portaikko, jossa portaiden alaosa johtaa tien tiheään sumuun. Vasemmalla puolella pieni sivukadulle johtaa suuri lukittu ovi. Oikealla puolella on avoin ovi, joka johtaa kadun osalle pääportaiden alapuolelle.

Toinen KatuMuokkaa

Tämä tie on myös hyvin laaja ja se on kytketty Fountain Square -kadulle koilliseen suuntaan. Pääosa tästä alueesta on valtava nouseva portaikko, joka johtaa tien tiheään sumuun. Vasemmalla kapea tie johtaa kapeaan neliöön, jota ympäröivät rakennukset. Oikealla puolella avoin ovi johtaa pieneen järvelle, jota ruokkii kaksi vesiputousta.

TaloMuokkaa

Kaupungissa on myös Talo, joka on pääsee Fountain Square. Tässä talossa on useita soittimia ja yksi Moogle. Se on pimeä paikka useilla kasveilla, ja se on eräänlainen kohtaamispaikka monille ihmisille, koska siellä on erilaisia tuoleja ja pöytiä sekä baari talossa. Toisesta kerroksesta pääset talon katolle. Kaupungin katoilta voi nähdä iso Kellotorni. Se pääsee talon ylimmän kerroksen ikkunasta. Katoissa on purppura ja niissä on keltaiset savupiiput.

This section of the article is a Stub. You can help by expanding it.Blue Rhapsody KHCOM

TarinaMuokkaa

Kingdom Hearts χ [chi]Muokkaa

Kingdom Hearts Unchained χMuokkaa

HahmotMuokkaa

VihollisetMuokkaa

HeartlessMuokkaa

Dream EatersMuokkaa

MuutMuokkaa