FANDOM

Namin%C3%A9_CGI_Talksprite.png Article Status: In the emergence (In progress)

This article is edited by Pain88Discussion work. (Time: 16.joulukuu 2018)
Please do not add any further changes to the article, but inform Pain88Discussion about your editing request.
Reason for editing: Artikkeli on luotu. Anna kaikki käytettävissä olevat tiedot.
The last edit was: 13.12.2018

Boo
Sandra W Pain88 Skaterdress(2)

"Boo kuin hän ilmestyy Kingdom Hearts III"
Other Emblem
Kanji

ブー

Alias

Mary Dahl

Englanti

Boo

Tyyppi Somebody

Home world

Monsterila-kaupunkiinsa

Role

Allies

Origin

Monsterit Oy

Yhtiö

Pixar

Peli

Kingdom Hearts III

"Mike Wazowski! Mike Wazowski"
—Boo tunnistaa väärin Aku Ankkain Matias "Masi" Pallopääin

Boo on Monsterila-kaupunkiinsa-hahmo Kingdom Hearts III: ssa. Hänestä tuli Disney/Pixar-elokuva, Monsterit Oy.

Boo on pieni tyttö, joka onnistui jotenkin onnettomasti tunkeutumaan Monsterila-kaupunkiinsa. Tarmo "Tare" Karvanen ja Matias "Masi" Pallopää päättävät suojella häntä, kunnes hän voi mennä kotiin.

UlkonäköMuokkaa

Boo on pieni tyttö, jolla on ruusuinen iho ja mustat lyhyet hiukset, joita hän käyttää sidottuna kahteen verkonhaan. Hänen hiuksensa on muotoiltu ponihiustyyliin ja kattaa myös otsaansa. Hänellä on isot mustat silmät ja ohut huulet ja kapea nenät. Vaatteina hänellä on polvipituinen vaaleanpunainen paita purppuran housujen alla. Hänen kengät ovat sanan talon sukkana ja sävytetty valkoisina.

JuoniMuokkaa

Kingdom Hearts IIIMuokkaa

This section of the article is a Stub. You can help by expanding it.Blue Rhapsody KHCOM

LähtöpaikkaMuokkaa

Boo on pieni tyttö ja esiintynyt ensimmäistä kertaa Disney/Pixar-animaatiossa Monsterit Oy vuodesta 2001. Boo pääsee läpi valitettavan tapahtuman Tarmo vahingossa Monsterila-kaupunkiinsa. Vaikka Matias ja Tarmo yrittävät päästä eroon lapsesta kiinnittämättä huomiota, Tarmo kehittää lopulta lämpimän suhteensa tytöön, jonka hän kutsuu Boo. Mike ajattelee, että se on järkevämpää, mutta Sulley ei anna periksi ja yhdessä he voivat pelastaa Boon lähitulevaisuudessa ja tuoda hänet takaisin lastentarhaansa.